dilluns, 3 d’abril del 2017

5è diumenge Quaresma

Quaresma'2017
 
  
 "La Paraula és un do. L'altre és un do."




Lectura primera Ez 37,12-14
"Us infondré el meu esperit i recobrareu la vida."




Lectura segona Rm 8,8-11
"L'Esperit d'aquell que va ressuscitar Jesús
      d'entre els morts, habita en vosaltres."



Evangeli Jo 11,1-45
"Jo sóc la resurrecció i la vida."

DE L'EVANGELI SEGONS SANT JOAN:
http://lecturesdelamissa.blogspot.com/2011/10/diumenge-v-de-quaresma.html




CATALÀ
       Fitxa de l'Evangeli (per infants, adolescents.. i per fer en família)
 https://drive.google.com/file/d/0B5v2f4SOrxyHX2ZEa19HS25GbWs/view?usp=sharing

       Estudi d'Evangeli (joves i adults)
http://fentcamiamblevangeli.blog.cat/
       Lectio Divina (joves i adults)
https://drive.google.com/file/d/0B5v2f4SOrxyHNC0zNGdhcTEwS00/view?usp=sharing





CASTELLÀ
      Estudio de Evangelio (jóvenes y adultos)
http://fentcamiamblevangeli.blog.cat/

      Lectio Divina (jóvenes y adultos)
https://drive.google.com/file/d/0B5v2f4SOrxyHd25nTEthSFdwYTg/view?usp=sharing




Señor, tú eres la resurrección y la vida,
nuestra esperanza,
haz que este gozo que nos inunda
se propague y difunda
como la lluvia,
que empape nuestra vida y la de todos.
Haz que seamos testimonio para otros,
ánimo y soporte para los desfallecidos,
y que en nosotros llevemos
el sello de tu amor.
Que empeñemos nuestra vida
en seguir fielmente las huellas de Jesús,
que dio su vida por nosotros y por todos,
para que de él aprendamos a vivir
dando vida a los demás.
Danos, Señor, un corazón fuerte
para llevar a cabo
la misión de la esperanza,
para que todos puedan vivir sin temor,
con esperanza.







¡QUE SALGA FUERA, SEÑOR!
De la oscuridad que no me deja verte
a la luz que me da la vida
De las dudas que ciegan mis ojos
a la certeza que me invita a seguirte
De la tristeza que sacude mi existencia
a la alegría que infunde tú persona.

¡QUE SALGA FUERA, SEÑOR!
De los miedos que me paralizan,
a la fortaleza que me regala tu Palabra
De la inseguridad de mis pasos
a la firmeza de tus caminos

¡QUE SALGA FUERA, SEÑOR!
De la muerte, cuando yo vivo como Tú quieres,
a la vida que siento cuando Tú estás presente
Del mi afán de suficiencia que fracasa
al reconocimiento de tu poder que todo lo puede

¡QUE SALGA FUERA, SEÑOR!
De lo efímero que pasa y caduca
a lo eterno que Tú me dices me espera
De mi manera peculiar de vivir la vida
a esa otra que, Tú, me dices es rica y diferente

¡QUE SALGA FUERA, SEÑOR!
Que me libre de esas largas vendas
que me impiden ser libre y seguirte
Que me sacuda de los aromas
con que la sociedad quiere perfumarme y maquillarme
Que sea fuerte para desprenderme
de tantas losas que pretenden silenciarme
¡QUE SALGA FUERA, SEÑOR!
¡SACÚDEME CON TU FUERZA DIVINA!
¡HÁBLAME CON PALABRAS DE ETERNIDAD!
¡HAZME MORIR EN AQUELLO QUE ME SEPARA DE TI!
Amén.





Senyor,
vós que sou la Resurrecció i la Vida,
deu-nos una vida nova.
Perquè ens cal renéixer de veritat en vós
i ser els vostres deixebles i precursors,
testimonis del vostre amor pels qui ens envolten.
Allibereu-nos de les lloses i les benes que ens esclavitzen.
Desfermeu les actituds i les situacions de pecat
que ens amarren i empresonen.
Ajudeu-nos a canviar, a morir al nostre "home vell"
dominat pel pecat, el mal i la mort,
per ressuscitar a l'"home nou",
imatge i semblança del Crist.
Ajudeu-nos a caminar seguint les vostres petjades,
confiant la nostra vida a les mans del Pare,
per ser instruments de pau,
a les nostres famílies, amics, veïns...
a tot arreu, cada dia i a cada passa,
i així poder obrir massa sepulcres tancats
que empresonen el cor i la dignitat de la nostra gent.
Senyor, vós que sou la Resurrecció i la Vida,
feu-nos testimonis d'Evangeli i Llibertat.









MÉS IMATGES:

https://goo.gl/photos/sJF7jEAQYuh9DqBd7



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada